Hyvää lauantai-iltaa!

Sen jälkeen kun menin takas fireihin, tai ehkä sen yhden ratasession jälkeen kun pääsin Julien ja Idan (Wolfland ja Nigthheart) kanssa vetämään ratoja, oon yrittäny tavottaa muitaki vanhoja fireläisiä, kuten Adrin ja Nora W, mutta en oo vielä päässy muiden kuin Jullun ja Idan jäljille. Pyydän että jos luette tätä vanhat fireläiset ja muistatte mut vielä niin ottakaa yhteyttä jooko! Ois kiva jutella pitkästä aikaa :)

Plus eräs mysteeri. Tuonne Paddock Islandille on ilmestyny (ainakin) kaks ihmeellistä tolppaa, jotka näyttää ehkä hiussuoristimelta tai sairaalavehkeeltä. Joku pliis kertokaa mulle mitä nää on :D
tolpps.jpgtolpps2.jpg
Tervetuloa arvuuttelemaan näiden tulevaa käyttötarkoitusta.


Ainiin, ja hommasin uudet hiukset! Tiiän että nyt siinä mun sarjassa mulla vaihtuu yhtäkkiä hiukset, mutta olin jaksanu noita edellisiä jo liian kauan 8) Nää uuden hiukset saa Jarlahaimin Salon Belle- paikasta

hiukset.jpghiukset2.jpg
 

-Nora c8