Apua XD Ensinnäkin anteeks etten oo kirjotellu(vaikkei se ketään haittaakaan), ja että nää asiat tulee nyt kaikki yhtenä plörönä ja kerralla. Mutta aloitetaas:

Hmm.. montakohan uutta hevosta oon ostanu viime päivityksen jälkeen... :'D Noh noh, jokatapauksessa ainakin North Swedish Horse, joka näyttää siis tältä(anteeks että tähän on tungettu munkin pärstä):

proffa.jpg

JA se valkoharjainen Morab:

morab.jpg

 

Ja mitäs muuta... Niin! Dino Valley. Tää kuuluisa luminen paikka joka on vastikään auennut. Itseasiassa jos totta puhutaan, en ole ollut tästä niin innoissani kuin Harvest Countiesin auetessa. Nimittäin Dino Valleyssa ei ole mitään. Okei, siellä on ihan siistit maisemat ja kivoja tehtäviä, mutta siellä ei ole... miten sen nyt sanoisi.. tätä peliä? Siellä ei ole talleja, ei kyliä, kaupunkeja ja kaikki näyttää samalta. Mutta onhan se silti kiva paikka. Katsokaas video jonka tein sieltä paikan avauspäivänä tästä

Juu... Mitäs tässä muuta, joulu oli ja meni, oli oikeen mukavaa, sain kaikkea mutta esinelahjoista parhain oli kyllä iPhone 6 jota en olis uskaltanu ees toivoa <3 Mutta kyllä, en edelleenkään, tänäkään vuonna saanut(jaksanut) tehdä silverin joulutehtäviä enkä saanut poroa :c Tai ehkä sen voisi vielä saada mutta olen vasta saanut sen lumiukon valmiiksi enkä jaksa uskoa että jaksaisin tehdä niitä tehäviä :D

Firet. Apua. Tänään, 31.12.2014, viimeisenä päivänä tätä vuotta, pyysin sitten Rosea päästämään mut käymään fireissä. Firet on taas aktiivinen. Siellä puhutaan, siellä käy ihmisiä... niitä ihmisiä, jotka ei sillon käyny kun lähin, ja niitä ainoita tärkeitä mulle. Noh, eihän mossu ja jullu ja nämä enää siellä ookkaan, se kyllä hieman harmittaa, mutta silti. Anna on ja Helena. Ainakin. Toisaalta tuntui tosi vaikealta tehdä tää päätös, koska Tikruissa mulla on vielä tosi tärkeitä ihmisiä, ja siellä niitä on enemmän. Mutta.. musta tuntuu.. että mä taidan jäädä. Siis fireihin. Se koko idea siinä, että menin "vierailulle" fireihin oli siinä, että halusin tietää mikä meininki siellä on nykyään. Ja halusin hetken tuntea sen saman, joka oli silloin joskus. Muistan vieläki ku mut heitettiin just ulos jostain clubista koska en tienny mikä oli star alue(ja vielä just ennen ku mulle piti piettää tunti :( ) ja mulle naurettiin siellä. Sitte tuli Rose, joka kysy multa jotain jostain mistä en tienny, ja sanoin jotain "tiiän että oon tyhmä", mut rose ei sitten nauranukkaan mulle. Ja siitä lähtien mä olin Fireissä yli vuoden. Kunnes se epäaktiutui(o.o). Mutta nyt oon siellä takas. Tiiän, mikään ei voi koskaan olla niinku ennen, mutta nyt oon taas kotona. Toivon että saan pitää vielä yhteyttä tikruihin, ja joskus ehkä päästä vierailemaankin sinne :3(ei, silloin EN jää sinne XD) ja tuntuu todella pahalta ja oudolta lähteä sieltä... mutten rehellisesti sanoen koskaan oppinut ajattelemaan.. en edes tiiä mitä sanoa.. siis en oppinu ajattelemaan, että oon Autumn Tigersissä. Ku olin fireissä tein jopa yhen koulukuvistyöni niin, että siinä luki fire cats :D Anteeks tikrut jos luette tätä, älkää luulko että en haluais olla siellä, mua ketuttaa kun ei saa olla kahdessa clubissa yhtä aikaa..

Uuden vuoden sekoilupostaus tänään! :3

-Nora