Moi..

Niinnojoo..

mm..

hei...

Noni kauheeta x____x enkä ees tiiä, mikä on kauheinta. Ehkä se, että en tiiä onks tää hyvä, vai huono. Tai se, että oonko ilonen vai surullinen... Tai se, etten ees tiiä, onko tää kauheeta vai ei!?! 

Okei, ehkä jo aika selittää...

No, edellisestä postauksestahan sai sen käsityksen, että olen siis Firessä(Fire Cats). Vaan enpä ole enää. En voi oikeesti uskoa sitä, koska olin siellä melkein vuoden, ellen ollukkin. No kuitenkin, lähdin siis Fireistä, koska ainoa tärkee henkilö mulle oli Rose. Ja niin Helenakin. Mutta. Rose ei enää käyny starissa. Tai en ainakaan koskaan ite törmänny siihen. Ja vaikka oltiinkin joskus yhtä aikaa, ei Rose ikinä järjestäny mitään, eikä ihme, eihän kukaan koskaan ollu online. Ja vaikka olikin, niin hädin tuskin sain vastauksen mun tervehdykseen kun tulin. Eikä se Rosen syy ollu. Fire vaan oli jotenkin... no, tuomittu siihen. Mutta ei Rosen takia. Rose on huipputyyppi. Ja saankin kiittää luojaa että ollaan vielä väleissä. Fireissä vaan oli väärät ihmiset... 

Joo, olen eri clubissa. Ja jos mulle ei olisi tarjoutunut paikkaa clubista jossa mun kaveri oli, en varmaan olisi vaivautunut lähtemään fireistä. Ei sillä, että joku toinen clubi olisi vienyt mut, vaan ennemminkin, Fire anto mulle vauhtia ja Tikrut otti kiinni. Eli nyt ollaan siis Autumn Tigerseissä, eli Tikruissa. Huippuporukkaa, aktiivinen, ja just tätä olen kaivannu. Ennen fireissäkin oli semmosta.

Autumn Tigersin blogi | http://autumntigers.blogspot.fi/

 

Arabi

 Niinpä. Päätin siis ostaa arabin ! =3 <3 <3 Ensimmäinen arabi, ja tuntuu että kaikilla on miljoona x) Koska kaikki on silleen "ota se musta arabi" tai "ota se sun uusin arabi" :'D Ja sit kaikille pitää selittää, että ei mulla ole kuin yks x) Siis pieni infopiste Vallusta =3 :

Nimi : Wolfblood
Lempinimi : Vallu, Voli, Wolf
Väri : Musta
Rotu : Arabialainen täysiverinen
lvl tällä hetkellä : 9

Että kadunko? No EN tasan !! Ensin luulin, että

1. Tyyppi näyttää isolta sen selässä
2. Sen keho on liian pitkä päähän ja jalkoihin verrattuna(koska se näytti siltä myyntipaikal ö-ö)

Ainiin, Jorvik Victory Steeds loppui, tuli teknisiä ongelmia sen kanssa :/ mutta ei hätää ! Uusi sarja tulossa(englanniksi) pian !

Nomutta ei mulla muuta, nähellään ja sori etten oo kirjottanu x) :* <3